Minggu, 22 November 2015

Tambahan Herba Untuk ADHD Mungkin Pilihan Anda Terbaik

Tambahan Herba Untuk ADHD Mungkin Pilihan Anda Terbaik

Mempunyai anak didiagnosis dengan ADHD juga boleh menyebabkan satu tamparan kepada satu unit keluarga. Biasanya diagnosis ini selepas beberapa masalah dengan kanak-kanak di sekolah dan di rumah. Kelakuan tidak senonoh anak anda akan membawa anda ke bawah ruang untuk bantuan. Doktor anda kemungkinan besar akan menetapkan perangsang. Ubat-ubatan ini berkesan dalam sesetengah kanak-kanak, tetapi untuk semua tujuan praktikal, ia adalah peratusan kecil yang mempunyai hasil yang dikehendaki. Kesan-kesan sampingan ubat-ubatan ini boleh termasuk keresahan, insomnia dan beberapa reaksi alahan.

Ibu bapa Dimaklumkan boleh memilih untuk mendapatkan alternatif kepada ubat-ubatan ini. Terdapat tambahan herba untuk ADHD yang menimbulkan kurang masalah untuk anda dan terutamanya untuk anak anda. Terdapat banyak kesan semula jadi yang akan datang dengan suplemen herba untuk ADHD. Terdapat kesan yang lebih baik daripada buruk yang tidak yang boleh dikatakan tentang beberapa ubat-ubatan preskripsi. Beberapa penyelidikan akan membawa anda untuk mengetahui yang mana satu telah diluluskan oleh FDA untuk tujuan ini.

Tambahan Herba untuk ADHD melakukan kerja yang baik dalam mengimbangi kimia di dalam otak tanpa menggalakkan kesan-kesan sampingan yang tidak diingini preskripsi.

Beberapa Lebih Tambahan Asli berkesan untuk ADHD termasuk:

Wort St John: ini telah digunakan selama bertahun-tahun oleh orang-orang yang mengalami kemurungan untuk meningkatkan pengeluaran serotonin di dalam otak. Ia telah mendapati bahawa ia bukan sahaja melegakan beberapa kemurungan, tetapi juga sangat berkesan dalam merawat ADHD.

Ginkgo Biloba: makanan tambahan herba yang amat berkesan untuk ADHD, ia meningkatkan keupayaan kanak-kanak untuk menumpukan perhatian. Ia juga memperbaiki aliran darah ke otak untuk membantu dalam ingatan dan fungsi otak. Penyelidikan telah menunjukkan kepada kita bahawa dengan menggabungkan Ginkgo dan Ginseng, beberapa tanda-tanda ADHD lega.

Pine Bark: ini merupakan herba baru dalam senarai itu yang telah berlaku dengan mencari rawatan alternatif. Ini telah menjadi semakin popular dalam senarai makanan tambahan herba untuk ADHD. Ini akan meningkatkan peredaran, kesihatan kapilari dan mempunyai keupayaan untuk mengurangkan radikal bebas. Pycnogenol adalah sebatian dalam kulit kayu pain yang menyebabkan kesan-kesan. Ia mampu menyeberangi halangan darah otak yang merupakan aset yang jarang berlaku dalam dunia herba.

Grape Seed Extract juga merupakan pilihan yang kerap bagi mereka yang mencari makanan tambahan herba untuk ADHD. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini pakar-pakar perubatan telah menetapkan ia bukannya ubat-ubatan preskripsi juga. Ekstrak biji anggur adalah antara makanan tambahan herba untuk ADHD yang boleh menghalang kerosakan dopamin dalam otak. Beberapa bahan boleh berbuat demikian.

Bagi mereka yang benih rawatan alternatif untuk ADHD diet yang betul, senaman yang mencukupi dan makanan tambahan herba untuk ADHD boleh menjadi pilihan yang lebih baik. Ia boleh menjadi satu percubaan dan kaedah kesilapan dengan kanak-kanak tertentu anda, tetapi bekerja dengan kanak-kanak dan guru-guru mereka dan doktor tahap kesihatan boleh dicapai yang tidak boleh dicapai dengan perangsang preskripsi. Matlamat setiap ibu bapa atau penjaga adalah untuk mencapai penyelesaian kepada isu ADHD.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar