Kamis, 19 November 2015

Pemulihan homeopati - Falsafah Homeopati

Pemulihan homeopati - Falsafah Homeopati

Ubat homeopati telah dicipta oleh pakar perubatan Jerman Samuel Hahnemann pada tahun 1796, dan penggunaan banyak dicairkan penyediaan pelbagai bahan-bahan untuk menggalakkan kesihatan fizikal, mental, dan emosi. Selama dua ratus tahun yang lalu, ubat-ubatan homeopati telah digunakan untuk merawat segala-galanya daripada kebimbangan dan kemurungan untuk penyakit fizikal dan penyakit. Di sini, kami akan pergi ke beberapa falsafah dan konsep yang membentuk ubat homeopati asas, serta bagaimana anda boleh menggunakan homeopati untuk menggalakkan kesihatan peribadi.

Falsafah teras dalam homeopati menyatakan bahawa majoriti penyakit, sama ada fizikal, mental, dan emosi, berpunca daripada keadaan negatif fikiran. Ini pemikiran negatif mempengaruhi apa yang dipanggil kuasa penting dalam badan, yang menyesuaikan diri dengan keadaan di mana satu kehidupan dan menentukan kesihatan badan. Proses ini dikenali sebagai undang-undang kerentanan, dan merupakan sebahagian daripada perubatan homeopati. Ubat-ubatan homeopati adalah bahan yang digunakan untuk mengubah tenaga penting dan mengembalikannya untuk mengimbangi, sekali gus meningkatkan keupayaan badan untuk menentang penyakit dan menidakkan orang-orang yang ada sudah.

Ubat-ubatan homeopati boleh diperolehi daripada beberapa sumber yang berbeza. Bahan-bahan utama yang diambil dari bahan-bahan semula jadi, seperti loji dan produk haiwan, dan juga mineral. Sesetengah ubat homeopati menggunakan produk sintetik, dan yang lain menggunakan bahan-bahan seperti alkohol dan laktosa untuk menangkap tenaga elektromagnet, mewujudkan produk yang dikenali sebagai yg tdk terbayangkan akibatnya yang. Ekstrak diambil dari bahan-bahan ini kemudiannya banyak dicairkan ke dalam ubat-ubatan, dan ditadbir dalam dos yang berhati-hati. Kepelbagaian yang luas jenis ubat bermakna bahawa hampir setiap penyakit, penyakit, atau keadaan mempunyai penawar yang sepadan. Mencari keseimbangan yang betul dalam daya yang penting adalah proses yang panjang, tetapi dengan keazaman sedikit anda akan berada dalam perjalanan anda untuk hidup, kehidupan yang lebih sihat lebih bahagia.

Homeopati telah digunakan selama lebih dua ratus tahun untuk menggalakkan kesihatan fizikal, keseimbangan emosi, dan kesejahteraan mental. Rawatan berkisar sangat dan sesungguhnya ada banyak belajar bagi mereka yang mahu masuk ke dalam teknik-teknik yang lebih maju. Sama ada anda berminat dalam homeopati sebagai satu kerjaya atau jika anda hanya ingin memberikan badan anda dengan cara-cara untuk gaya hidup yang lebih stabil, anda boleh menggunakan homeopati untuk mencapai matlamat anda. Ubat-ubatan homeopati adalah tradisi lama diamalkan yang telah membantu beribu-ribu orang hidup lebih baik dan jatuh yang baik tentang badan-badan dan minda mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar